אייכלר תוקף בריאיון: "בג"ץ מעולם לא עמד לצד המיעוט החרדי"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר תוקף בריאיון: "בג"ץ מעולם לא עמד לצד המיעוט החרדי"

    לאחר תקופה שגזר על עצמו שתיקה, התראיין ח"כ ישראל אייכלר ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לסערה סביב חלוקת התפקידים באגודת ישראל. ותקף את התנהלות בג"ץ: "בייניש וברק פסלו את כל ההסדרים בשם ערך השוויון שהמציאו"

    צילום: פלאש 90
    14:31
    09.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on שוברת מיתוס: מירי זורגר מגלה מהי חלת מפתח אמיתית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שגזר על עצמו שתיקה בתקופה האחרונה, התראיין לראשונה הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה סביב הועדה לפניות הציבור שהועברה מבעלז לנציג ויזניץ', אייכלר הבהיר בריאיון, "אני נשלחתי להילחם עבור הציבור החרדי ועבור היהדות ולא עבור התפקידים הפנימיים". אייכלר הוסיף, "את הויכוחים האלה אני מנהל במקומות המתאימים".

    על הדורסנות של בג"ץ וביטול חוקים בצורה מוגברת הביא אייכלר לדוגמא את סאגת חוק הגיוס שהוביל לכל הטלטלה במערכת הפוליטית בשנה האחרונה, "ישנו חוק גיוס חובה בכפיה לכל אזרחי ישראל גם כאלו שאינתם מתאימים לכך. מדינת ישראל הגיעה להסדרים מול הציבור החרדי לאורך כל שנות המדינה".

    אייכלר הוסיף, "באה גברת בייניש והחליטה לפסול את ההסדרים האלו בשם ערך השוויון שהיא ואהרן ברק בנו והמציאו. אין שום שוויון בתפקידים ובג'ובים בישראל. אף פעם בג"צ לא עמד לצד החרדים. תמיד הוא ניצב לצדם של הרפורמים".

    על תחבורה ציבורית  בשבת אמר אייכלר, "תחבורה ציבורית בשבת היא אסון דווקא עבור אלו שאינם שומרי שבת. מה נשאר ליהודי כזה מהאווירה השבתית? השקט שבחוץ. המנוחה. אלו שמפעילים אוטובוסים וקניונים הופכים את העובדים שלהם לעבדים".

     

     



    0 תגובות